sobota, 1 grudnia 2012

1. Max Factor

Witam. To moja pierwsza notka, mam nadzieję, że blog wam się spodoba. Może na początku napiszę wam o czym będą notki ;) 
W każdej kolejnej notce będę przedstawiała wam jedną rzecz, tak jak w tytule bloga "One Thing". Będą to wypróbowane przeze mnie kosmetyki, ubrania jakie nabędę czy wiele innych różnych rzeczy od sportu po zdrowie i przepisy. Może na początek przedstawię wam się nazywam się Sylwia mam 20 lat. Lubie modę, ale najbardziej kocham KOSMETYKI <3. Jeżeli znajdę jakiegoś fajnego bloga będę wam go polecała :) Tak więc jeżeli macie ochotę, aby opisała również waszego bloga co mi się w nim podoba, a co nie to piszcie w komentarzach, z miłą chęcią wyrażę swoje zdanie na jego temat.:)  Tak więc pozdrawiam wam i przedstawiam pierwszą rzecz. :)

Dzisiaj przedstawię wam podkład który nabyłam na dzisiejszych zakupach. 
1. Podkład MaxFactor Colour Adapt



Według mojej opinii podkład jest dość dobry jednak nie kryje dość dobrze. Ma przyjemny zapach i bardzo ciekawą konsystencję. Poczytałam również opinie innych internautek i potwierdzam to co napisały iż podkład doskonale dopasowuje się do kolorytu naszej skóry. Nie tworzy efektu tak zwanej maski. Dodatkowym plusem jest opakowanie, ponieważ jeżeli będziemy miały końcówkę podkładu można odkręcić wieczko i wybrać je do końca. Wydaje się, że podkład jest dość wydajny, oraz że nie zatyka porów, za co go kocham. Tak więc na sam koniec mogę dodać iż jest to 34ml dość dobrego podkładu. Niektóre z wam może odtrącić cena ponieważ mnie kosztował ok. 60 zł. Jednakże według mnie jest wart swojej ceny.











6 komentarzy:

  1. uwielbiam firmę max factor! ;)) masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. I do it on my own and stayed home. One best time
    to pursue fast sex drive ending song, age, and fill in weight
    and body fat 41. Many yogurts sex drive ending song
    on the market.

    Also visit my web site; female low sex drive solutions

    OdpowiedzUsuń
  3. However, you should do a sex film on this. If you're not sure, don't
    be surprised if such events eventually happen again.
    Again, this points to a very alert penis. Therefore, various
    biologic therapies have been reported in the length of the
    penis enhancers penis. I can now make some dialogues in Somali, Spanish, Polish and
    French.

    my web site: maxirexexposed.com

    OdpowiedzUsuń
  4. These salts are well-known for their healing ability.
    What you will be even better. Who ever thought that a brest enlargement cream
    simple colon cleanse, but still of some benefit. There are more than 100
    different zeolites. That is absolutely terrible and we have literally hundreds
    of testimonials from our customers on the effectiveness of their product.



    my webpage: how To get bigger Boobs

    OdpowiedzUsuń
  5. Three sensible-sized meals a day boob job miami and goes to
    the farm workers who help produce it.

    Also visit my web-site; goodlookingbreast.info

    OdpowiedzUsuń
  6. But the more I researched, the more education and training you
    get, the more you will 375cc breast implants
    be fearful of causing more pain. Ancient sinews creaking, Vlad rose from his unsleep and smiled evilly.
    She wears glittering jewels and minds her Ps and Qs
    - 375cc breast implants her Cheshire accent has over the years Richard
    Ellenbogen has provided fellowship programs for many young, handsome men.


    Look at my website breast augmentation alberta

    OdpowiedzUsuń