wtorek, 4 grudnia 2012

2.Rimmel

Witam was serdecznie, dzisiaj zwięzła i krótka notka :) 
Ostatnio do mojej kolekcji kosmetyków które kocham i wielbię :) doszły lakiery firmy rimmel.
Myślałam, że sprawdzą się bardzo dobrze, ale nie tym razem :( 






Są jednym słowem STRASZNE !!!  Są tak bardzo płynne jak żadne lakiery jakie do tej pory miała. dwie warstwy myślałam, że taka firma jak rimmel będzie miała w swoim zasobie nieco lepsze kosmetyki niż te z niższych półek ponieważ lakiery które kupowałam po 2-3 zł były lepsze niż te o których teraz mówię. Bardzo szybko się zmywają, wczoraj na przykład pomalowałam paznokcie, a już dzisiaj wyglądają strasznie. Jednym plusem są kolory, ponieważ są na prawdę bardzo ładne i bardzo modne w jesiennym sezonie. :) Cena jednego lakieru to ok. 10 zł . Pozdrawiam serdecznie :)Trzeba nakładać

3 komentarze:

  1. dziękuję za miły komentarz, mam nadzieję, że Ci się u mnie spoddobało na tyle, żeby zaobserwować i wpadać częściej ;))
    ostatni, miętowy kolor mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za obserwowanie. Widzę, że dopiero zaczęłaś przygodę z blogiem. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za obserwowanie !:)
    Ten ostatni jest miętowy ?

    OdpowiedzUsuń