środa, 12 grudnia 2012

3. Beyonce

Witajcie ponownie :) Dzisiaj mam do zaprezentowania perfumy słynnej piosenkarki Beyonce. 
Perfumy z serii 'Head' są godne polecenia. Zapach trzyma się bardzo, bardzo długo. Perfuma mimo pozorów jest dość wydajna, mam ją już dwa miesiące, a nadal nie zużyłam połowy co jest bardzo fajnym faktem. :)  Zapach to połączenie migdałów z (co ja czuje) nutą maliny. Bardzo oryginalny flakonik. Zapach jest bardzo fajny, dla odważnych osób. Nie jest subtelny, ale i nie wiadomo jak silny. :)  Jak przedstawia zdjęcia, ja kupiłam zestaw w którym znajdowała się owa perfuma, balsam do ciała oraz żel do kąpieli. Przyznam się, że żelu jeszcze nie testowałam, ale mam nadzieję, że utrzymywał będzie się na ciele tyle ile perfuma z czego będę bardzoo zadowolona. 
Cena. ok. 80 zł za 30ml.

Jeżeli chcesz teraz nabyć perfumę kliknij TU znalazłam dla was najtańszą ofertę. :)

4 komentarze:

  1. Zapach jest naprawdę świetny - jeden z moich ulubionych. Szczególnie przydaje się zimą - można sobie wtedy pozwolić na nieco cięższe zapachy, bo generalnie preferuję cytrusowe i owocowe zapachy,ale one raczej nie sprawdzą się na tą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie perfumy tylko perfum ;)
    itd..

    OdpowiedzUsuń
  3. perfum z serii ... ? hmm ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi to sie strasznie podoba ten zapach :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    lostinlife3zagubionawzyciu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń